loadingimg

Wczytuję dane...
Jak kupować?

Jak kupować w sklepie?  


 Kupowanie w sklepie
internetowym Pixel1 jest bardzo proste i składa się z trzech kroków.

Krok 1 -
wybór produktów

Produkty dostępne w sklepie internetowym
podzielone są na kategorie i podkategorie.
Wszystkie kategorie i podkategorie znajdziesz w katalogu w
lewej kolumnie. 

Szukając konkretnego produktu możesz
skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się w środkowej, górnej części strony
głównej.  Istnieje też opcja szukanie
zaawansowanego po nazwie, kategorii lub producencie.   

Po wybraniu grupy produktowej pojawia
się lista produktów, zawierająca podstawowe informacje o każdym z nich.

Z listy produktów możesz przejść do
konkretnego produktu:

o    klikając nazwę produktu,

o    klikając jego zdjęcie, zobacz opis.

 Jeżeli szukasz konkretnego
produktu i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko
część), wpisz treść w pole "wpisz nazwę produktu" znajdujące się
na górze strony i naciśnij "Szukaj". Pojawi się lista produktów
zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.

Krok 2 -
złożenie zamówienia

Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu
produktu, naciśnij przycisk "Do koszyka", zostaniesz
przeniesiony na stronę "Twój koszyk".

Na stronie "Twój koszyk"
zobaczysz listę produktów, które do niego włożyłeś, kwotę do zapłaty, opłatę za
dostawę, wartość całego zamówienia oraz termin wysyłki zamówienia.

Jeżeli skompletowałeś koszyk i wiesz,
co chcesz zamówić, wykonaj następujące czynności:

o    zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy
robisz zakupy po raz kolejny),

o    wybierz, jak chcesz zapłacić za zamówione produkty - gotówką przy
odbiorze czy w inny dostępny sposób (przelewem, przelewem bezpośrednim, kartą
płatniczą),

o    sprawdź podsumowanie Zamówienia/Rezerwacji, czy wszystkie dane są
prawidłowe,

o    zatwierdź zamówienie, klikając "Zamawiam".

Twoje Zamówienie/Rezerwacja otrzyma
numer i zostanie przesłane do sklepu internetowego, o czym zostaniesz
poinformowany e-mailem. 

Zamówienia są potwierdzane od
poniedziałku do piątku  w godzinach 10.00 - 17.00, w soboty w
godzinach 10.00 - 13.00. Jeżeli w trakcie obsługi zamówienia nastąpi potrzeba
kontaktu telefonicznego (np. w celu umówienia dostawy), a naszemu pracownikowi
nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 kolejnych dni, złożone zamówienie
zostanie wstrzymane w realizacji lub anulowane.

 Krok 3 - odbiór zamówionych produktów i zapłata

Zamówione produkty zostaną Ci
dostarczone lub będą czekać na Ciebie w siedzibie Firmy Elektronicznej Pixel.

Zamawiając dostawę wysyłkowo, możesz
zapłacić gotówką, przy odbiorze lub wybrać inną, dogodną formę płatności:

o    przelew

o    płatność w systemie Płatności.pl - przelew bezpośredni lub karta
płatnicza (Visa, MasterCard, Maestro)

o    Masz także możliwość przelania pieniędzy na konto sklepu
internetowego, a produkt będziesz mógł odebrać po potwierdzeniu wpłynięcia
środków na rachunek bankowy.