loadingimg

Wczytuję dane...
Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji przez klienta :

• Formularz odstąpienia od umowy


Jeżeli zakupiony przez Państwa produkt okazał się wadliwy, prosimy sprawdzić dokładnie uszkodzony sprzęt i opisać objawy uszkodzenia. Macie Państwo do wyboru dwie możliwości złożenia reklamacji:

 

  1. Można złożyć reklamacje w koncie Klienta sklepu:

- Składanie reklamacji: 

Na liście zamówień w koncie Klienta sklepu, przy każdym zamówionym produkcie dostępna jest opcja składania reklamacji. W oknie składania reklamacji proszę o podanie szczegółowy opis usterki.

- Podgląd stanu reklamacji:

Po zgłoszeniu reklamacji Klient ma możliwość podglądu zgłoszonych reklamacji. Po zalogowaniu się do sklepu w zakładce MOJE KONTO ->   REKLAMACJE. Znajdują się tam dokładne informacje o stanie zgłoszonej reklamacji. Każda złożona reklamacja przez Klienta jest monitorowana poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Na podane dane teleadresowe nasz Dział Reklamacji skontaktuje się z Państwem w celu omówienia warunków reklamacji.

  1. Można również udać się do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego i skorzystać z gwarancji udzielonej przez producenta. Listę serwisów znajdziesz na oficjalnej stronie internetowego producenta, w karcie gwarancyjnej.

Warto wiedzieć, że:

Gwarancja - jest to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów, który polega na dokonaniu naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. Sposób kontaktu z serwisem znajduje się w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej dystrybutora. Jest to bardzo szybki proces reklamacji który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić do sprawności sprzętu. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. Nie jest konieczne zgłaszanie niesprawnego sprzętu za pośrednictwem sprzedawcy.

  

PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z WARUNKAMI GWARANCJI I REKLAMACJI